4 weken verder. - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Kirsten Zuidersma - WaarBenJij.nu 4 weken verder. - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Kirsten Zuidersma - WaarBenJij.nu

4 weken verder.

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 November 2013 | Aruba, Boegoeroei

hallo lieve volgers,

het is vandaag alweer 4 weken geleden dat ik naar de andere kant van de wereld vertrok!
ontzettend veel.. ehh.. gewerkt eigenlijk.

ik begin eerst maar even over mn stage.
Toen ik aankwam op mijn stageplek (en ik was een paar dagen daarvoor nog langs gegaan om zeker te zijn dat ik daar echt stage kon lopen) wist niemand van mijn stage af en was er zelfs niemand die op die afdeling werkte (die vrouw die er was stond normaal bij het andere resort dus dat was een raar dagje want ik wist helemaaaal en zij wist ook niet precies waar alles lag en alles zat op slot...)

de eerste dagen van je stage zijn nooit leuk.
alles is nieuw.. nieuwe collega's die t waarsch ook irritant vinden dat je steeds wat gevraagd wordt, en t ergste is nog: je weet níks over het resort dus je kan geen enkele vraag beantwoorden van gasten.

Verder had ik echt wel hele lieve collega's en mn stagebegeleider is echt een schat maar het werk zelf is écht niks voor mij.
Ik kan totaal niet met klachten omgaan, bleek wel.
Het liefste zeg ik 1000 x sorry en zeg ik het liefst gelijk dat ik er niks mee te maken heb en er niks aan kan doen omdat ik toch maar een stagiaire ben aangezien ik alles heeel erg persoonlijk opvat als ze daar ontploffen voor die balie als ze niet de kamer hebben die ze hadden geboekt.

maargoed ik heb het 3 weken geprobeerd en heb toch besloten dat ik dit niet langer meer vol hou. elke morgen sta ik op en ga ik bijna met tegenzin naar stage, en dat is wel het laatste wat je wil als je voor de tijd van je leven naar Aruba vertrekt!

Dus a.s maandag, 2 december, ga ik naar een andere afdeling.
Met onderandere kidsclub, Towelhut en activiteiten!
dus veel variatie, buiten, en vrolijke gasten!
dus dat is nog even afwachten hoe dat afloopt (-:

op stage na heb ik hier uiteraard wel de tijd van mn leven.
Erg veel leuke lieve mensen hier waardoor je je gelijk helemaal thuis voelt op dit eiland.

Als je op het strand staat ben je op een heus paradijs en het weer hier is natuurlijk geweldig. elke dag 32 graden en het regent hier amper. maar áls het regent... regent het hard!

2 weken geleden waren maxima en willem alexander hier aangekomen en er was savonds een welkomsfeestje. écht een suuuuper gaaf feest.
Rayman (is laat) presenteerde het en verder waren het een paar arubaanse bekenden en alain clark en zn vader en DJ Chuckie!

ennn verder heb ik sinterklaas hier helaas gemist..
maaaaarrr eergister ben ik met Manuela en Romea naar Jolly Pirates geweest.
Dat is een piratenboot met (onbeperkt) drinken en een rope swing.

Maar we hadden niet gereserveerd dus gingen we wachten tot het tijd was en kijken of er mensen niet op kwamen dagen... kwam die man naar ons toe: ja helaas.. er zijn 2 mensen niet op komen dagen maar jullie zijn met z'n drieën. "aahhh kunnen jullie geen uitzondering maken?"
"nee het is echt maximaal 65 mensen"
dus wij waren al aan het bedenken wat we dan zouden doen die dag..
kwam die man terug: "oke vooruit. maar moet je wel snel zijn!"
dus wij als lucky basterds gingen met een big big big smile aan boord en hebben echt een TOP dag gehad!
lekker veel gesnorkeld, van de boot gesprongen en natuurlijk gedronken.
ohja en uiteindelijk, toen iedereen van de boot af ging mochten wij weer aan boord voor de sunset! yeaaaah lucky lucky lucky

dus volgende dag beetje beroerd op werk maar verder geen last meer van gehad (-:

maargoed.... nog 2 dagen receptie en dan misschien een (nog) leukere tijd tegemoet!

maaaar nu ga ik weer richting werk.
Doei lieve mensen!

  • 15 December 2013 - 00:14

    Geralda Aasman:

    Hallo Kirsten, geniet van die heerlijke tijd op Aruba! Ik zat vrijdag naast je tante, de moeder van Sander en Laura, in de kapsalon en zij vertelde me dat Inge en mama in februari bij je op bezoek komen. Wat een gezelligheid. Ik zal je leuke verhalen blijven lezen en ben op die manier ook een beetje op Aruba. Alvast een Merry Xmas and A Happy New Year gewenst!! Liefs Geralda

  • 15 December 2013 - 00:14

    Geralda Aasman:

    Hallo Kirsten, geniet van die heerlijke tijd op Aruba! Ik zat vrijdag naast je tante, de moeder van Sander en Laura, in de kapsalon en zij vertelde me dat Inge en mama in februari bij je op bezoek komen. Wat een gezelligheid. Ik zal je leuke verhalen blijven lezen en ben op die manier ook een beetje op Aruba. Alvast een Merry Xmas and A Happy New Year gewenst!! Liefs Geralda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Boegoeroei

opvliegen en zo.

Hehe... eindelijk is het zover. 1 november 2013.
maanden gewacht, gezeurd en geregeld.
Ik zit tot 1 april hier op Aruba.
Ik ga stage lopen bij de frontoffice van Tamarijn.
super mooi resort, vlak aan zee. (jaja paradijsje.. witte stranden.. palmboompje.. coctailtje.. allesss)

vanmorgen werd ik wakker en het eerste wat Katinka zei, die naast me lag:
"Kipje het is zo ver..." jep... het is zo ver.
6 uur ging de wekker en om 7:15 gingen we weg.
samen met papa, zus, zusje en Katinka gingen we richting schiphol (Erik kwam vanaf Voorhout).
nog veel gelachen en geauwehoer kwamen we daar aan.
eerst maar eens die koffer kwijt zien te raken.
shit. 24.8. dat is 1.8 kilo te zwaar. chocoladeletters er uit (sorry carly!) en dekbedje er uit. hatsikideeee; 22,8 kilo (jaja zware chocola blijkbaar)
maaar goed koffer gedumpt.. op erik wachten en eindeloos knuffelen.
nog even geld wisselen en naar de duane lopen.
en ja dan ist moment aangebroken.
allerlaaaatste knuffel op nederlandse bodem.
dat viel even zwaar. na heel veel knuffelen en huilen stond ik bij de duane.
nog even zwaaien en weg.. daar ging kip.
gauw naar de gate want door al dat geknuffel had ik nog maar drie kwartier. (jaaaaa ik wilde nog even taxfree shoppen en blablabla maar dat kwam er niet meer van)
ik vloog met KLM dus het was sowieso wel relaxter dan dat ik ben gewend met ryan air of zo dus dit was wel heel lekker.
heb ook de hele reis alleen gezeten dus als ik een filmpje aant kijken was moest ik hem afentoe even op pauze zetten om even horizontaal te liggen. (overigens niet meer geslapen dus ben nu (21:05 arubaanse tijd) ook redelijk kapot.

ohja en onderweg mocht ik pas een paar brieven en kaartjes lezen en cadeautjes open maken dus dat was natuurlijk weer huilen. hahaha.
nou vertel ik dit alsof ik het een drama vind om weg te gaan en er heel erg tegenop zie maar dat is dus niet zo.

ik werd hier opgehaald door Manuela dus dat was wel heeel erg fijn.
werd gelijk voorgesteld aan andere bewoners van Perle d'or (appartementencomplex hier, met heeeel veel nederlandse stagaires)

Morgen mn autootje ophalen, boodschapjes doen en lekker naar het strand. maar nu eerst; SLAPEN!

weltrusten lieve mensen!

p.s; ik ga proberen zo vaak mogelijk even een verhaaltje te typen. hihi.

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

love aruba more and more...

31 Januari 2014

3 maaaanden

22 December 2013

Reisverslag nummerooooo 3!

29 November 2013

4 weken verder.

02 November 2013

Opvliegen enzo.
Kirsten

Stage @Aruba Receptie&Activiteiten @Tamarijn Divi Resort 1-11-2013 tot 16-03-2014

Actief sinds 02 Nov. 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 4866

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 April 2014

opvliegen en zo.

Landen bezocht: