3 maaaanden - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Kirsten Zuidersma - WaarBenJij.nu 3 maaaanden - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Kirsten Zuidersma - WaarBenJij.nu

3 maaaanden

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

31 Januari 2014 | Aruba, Boegoeroei

Hallooooooo!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb dus werd weer tijd voor een waarbenjijnu verslagje!

Kerst; (wauw dat is alweer lang geleden)
ik had totaal geen zin in kerst. weinig sfeer vanwege het warme weer en de kerstboom stond al op mn stageplek vanaf half november dus daar was ik ook al lang aangewend.
Maar hoewel ik gewoon moest werken die dagen had ik echt een ontzéttend leuke kerst gehad. De kerstavond (na stage) gingen we hier met álle studenten eten. moet je nagaan; een buffet voor 50 studenten. en óf het gezellig was!!! Daarna nog even wezen stappen dus de 1e kerstdag lekker met een brakke hasses aan het werk. maaaaar ach zo erg was het ook weer niet. mensen zijn vrolijk (kerst is écht een groot ding hier. er kwam deze dag een vrouwtje naar me toe (nog nooooit gezien)"Girl, I wanna wish you a merry christmas and a very happy new year. and god bless you and your family at home." daarma liep ze gewoon door. zonder dat ook tegen andere collega's te zeggen. héeeeel vaag.
Na werk zijn we met een groepje vrienden en vriendinnen naar het strand gegaan om daar lekker te BBQen. suuuuuper mooie sunset gezien en na de bbq nog gezellig met een paar flessen zijn op het strand gelegen. héerlijk!
2e kerstdag (na een gezellige stagedag) zijn Manuela en ik naar Taco bell gegaan en hebben lekker op het strand gezeten en filmpjes gekeken.

oftewel; een ontzettend leuke, geslaagde kerst!
heb wel een paar momentjes gehad dat ik dacht ah shit was ik nu maar bij Erik en bij mn familie maarja dat is toch niet mogelijk dus maak er dan maar wat anders moois van!

Oud en nieuw was ook heeeel erg gezellig.
We zijn om 11 uur naar een watertank gegaan (op een berg) waar we dus heeeel erg mooi uitzicht hadden over het hele eiland. vuurwerk all over the place dus dat was prachtig. daarna zijn we naar Moomba gegaan om nog even een borreltje te doen.

nieuwjaarsdag gingen we weer naar Moomba want daar zou de nieuwjaarsduik plaats vinden! Maaaaaaaaar helaas; de Unox mutsen waren op dus we vonden het niet meer de moeite waard om tussen de andere honderden mensen te gaan staan. dus zijn we het water ingedoken en daarna weer lekker in bed gekropen hahaha.

toen was het even aftellen en toen kwamen Mams en Jans!
waaauuuw suuuuper leuk om mama weer te knuffelen.
erg leuke dingen gedaan ook. hele eiland laten zien en veel gebakken opt strand. ohja en voor t eerst was ik bruiner dan mama. WAUW thats impossible.
De laatste dag van hun bezoek zijn we naar mn stageplek gegaan om een dagje All Inclusive gast te zijn! suuuuper relaxed en grappig om alles een x van de andere kant mee te maken!

En ondertussen ben ik aan het aftellen naar mn volgende bezoek!
INGEEEEEEEEEEEEEEE EN OOM EN TANTEEEEE!
joehoeeeeeee super veel zin in!



maaaaar.... ondertussen ben ik alweer een paar x op het vliegveld geweest... niet om mensen op te halen maar om vriendinnetjes naar t vliegveld te brengen. Ik zit dus echt precies tussen 2 groepen in.
dus deze groep mensen gaat nu ongeveer naar huis.
enoooorm balen :( net leuke vriendschappen opgebouwd en gaat iedereen weer weg! :( nouja komt vast wel weer wat leuks voor terug!

ohja en elk jaar worden hier ALLE nummerborden verwisseld dus ook bij mijn auto; en guess what! ik mocht mn nummerbord houden. SUUUUPER blij mee! leuke souvenir!

maaaar ik moet nu afkappen want we gaan ff jacuzzi hoppen.
wel populair onder de studenten; zo lang mogelijk in een jacuzzi van een hotel zitten en wachten tot je er wordt uitgestuurd. of idd zo veel rimpels op je handen hebben dat je er wel uit MOET.



dusssss talk to you later guuuuys!!!


AYOOOOO DUSHISSSSS!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Boegoeroei

opvliegen en zo.

Hehe... eindelijk is het zover. 1 november 2013.
maanden gewacht, gezeurd en geregeld.
Ik zit tot 1 april hier op Aruba.
Ik ga stage lopen bij de frontoffice van Tamarijn.
super mooi resort, vlak aan zee. (jaja paradijsje.. witte stranden.. palmboompje.. coctailtje.. allesss)

vanmorgen werd ik wakker en het eerste wat Katinka zei, die naast me lag:
"Kipje het is zo ver..." jep... het is zo ver.
6 uur ging de wekker en om 7:15 gingen we weg.
samen met papa, zus, zusje en Katinka gingen we richting schiphol (Erik kwam vanaf Voorhout).
nog veel gelachen en geauwehoer kwamen we daar aan.
eerst maar eens die koffer kwijt zien te raken.
shit. 24.8. dat is 1.8 kilo te zwaar. chocoladeletters er uit (sorry carly!) en dekbedje er uit. hatsikideeee; 22,8 kilo (jaja zware chocola blijkbaar)
maaar goed koffer gedumpt.. op erik wachten en eindeloos knuffelen.
nog even geld wisselen en naar de duane lopen.
en ja dan ist moment aangebroken.
allerlaaaatste knuffel op nederlandse bodem.
dat viel even zwaar. na heel veel knuffelen en huilen stond ik bij de duane.
nog even zwaaien en weg.. daar ging kip.
gauw naar de gate want door al dat geknuffel had ik nog maar drie kwartier. (jaaaaa ik wilde nog even taxfree shoppen en blablabla maar dat kwam er niet meer van)
ik vloog met KLM dus het was sowieso wel relaxter dan dat ik ben gewend met ryan air of zo dus dit was wel heel lekker.
heb ook de hele reis alleen gezeten dus als ik een filmpje aant kijken was moest ik hem afentoe even op pauze zetten om even horizontaal te liggen. (overigens niet meer geslapen dus ben nu (21:05 arubaanse tijd) ook redelijk kapot.

ohja en onderweg mocht ik pas een paar brieven en kaartjes lezen en cadeautjes open maken dus dat was natuurlijk weer huilen. hahaha.
nou vertel ik dit alsof ik het een drama vind om weg te gaan en er heel erg tegenop zie maar dat is dus niet zo.

ik werd hier opgehaald door Manuela dus dat was wel heeel erg fijn.
werd gelijk voorgesteld aan andere bewoners van Perle d'or (appartementencomplex hier, met heeeel veel nederlandse stagaires)

Morgen mn autootje ophalen, boodschapjes doen en lekker naar het strand. maar nu eerst; SLAPEN!

weltrusten lieve mensen!

p.s; ik ga proberen zo vaak mogelijk even een verhaaltje te typen. hihi.

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

love aruba more and more...

31 Januari 2014

3 maaaanden

22 December 2013

Reisverslag nummerooooo 3!

29 November 2013

4 weken verder.

02 November 2013

Opvliegen enzo.
Kirsten

Stage @Aruba Receptie&Activiteiten @Tamarijn Divi Resort 1-11-2013 tot 16-03-2014

Actief sinds 02 Nov. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 4868

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 April 2014

opvliegen en zo.

Landen bezocht: